Про спеціальність

Менеджмент соціокультурної діяльності – це мистецтво управління іншими людьми або підлеглими і заохочення їх єдиною ідеєю – досягти високих результатів у своїй роботі. PR-менеджер – це фахівець, що відповідає за створення та підтримку сприятливого громадського вигляду своєї компанії, а також за її позитивний внутрішньокорпоративний імідж. Продюсер – фахівець, який бере безпосередню участь у виробництві проекту, регулює (або допомагає регулювати) фінансові, адміністративні, технологічні, творчі або юридичні аспекти діяльності.

Що вивчають:

Обов’язкова складова навчання – дисципліни загальнокультурного циклу. До них відносяться теорія та історія соціально-культурної діяльності, педагогіка дозвілля, соціально-культурна робота за кордоном, історія мистецтв, теорія та історія культури, основи культурної політики та ін. У рамках професійних предметів студенти вивчають основи менеджменту соціально-культурної діяльності, основи соціально-культурного проектування, сценарно-режисерські основи, інформаційні технології управління, маркетингові комунікації в соціально-культурній сфері. Практика проводиться на базі концертних і продюсерських центрів, в музеях і галереях, звукозаписних компаніях.

Перспективи:

Фахівці-початківці працюють PR-менеджерами артистів, прес-секретарями, помічниками продюсерів, адміністраторами та т.п. З ростом компетенції зростає і заробіток. Доходи керівників продюсерських центрів, особливо іменитих, залежать від заробітків їх підопічних. Як правило, вимірюються гонорари кращих продюсерів шестизначними цифрами.