План роботи наукового гуртка «Event-lab»
Мета гуртка :вчення основ планування, бюджетування та логістики івент заходів, сформувати навички комунікації з клієнтами, партнерами та підрядниками, розвинути креативне мислення та навички командної роботи, навчитись опрацювати сучасні маркетингові стратегії для просування івентів, а також ознайомитись з ризик-менеджментом та кризовим управлінням в івент-індустрії.
Завдання гуртка:
1 Ознайомлення з поняттям івенту, його видами та особливостями, дослідження історії та сучасних тенденцій розвитку івент-індустрії ,планування і організація заході.
2.Навчитись розробляти концепції івенту та визначати його цільову аудиторіїю.
3.Складання плану заходу, таймінгу та чек-листів.
4.Визначення бюджету та фінансового плану івенту.
5.Маркетинг та просування івентів:
6.Робота з соціальними мережами та рекламними інструментами.
7.Взаємодія з медіа та партнерськими організаціями.
8.Робота з клієнтами та партнерами:
9.Навички ведення переговорів та укладання договорів.
10.Робота зі спонсорами, постачальниками та учасниками івенту.
План роботи на рік 2024-2025 н.р
Заходи | Місце проведення | Відповідальний | Дата проведення | |
1 | Загальні збори членів
гуртка. Обговорення та затвердження календарного плану проведення засідань гуртка.
|
Качмар О.В | вересень | |
2 | Бесіда на тему «Вступ. Поняття івенту, івент-як запланована подія. Ключові компетенції івент-менеджера». | Качмар О.В | жовтень | |
3 | Розробка концепції івенту | Качмар О.В | жовтень | |
4 | Планування заходів
Основні етапи підготовки події Вибір концепції та формату заходу Чек-лист організатора. |
Качмар О.В | листопад | |
5 | Бюджет і фінанси
Як скласти бюджет події Спонсорство та партнерство Монетизація заходів |
Качмар О.В | грудень | |
6 | Маркетинг та промоція івентів
Стратегії просування заходів Використання соцмереж для реклами Робота з інфлюенсерами та ЗМІ |
Качмар О.В | лютий | |
7 | Логістика та технічне забезпечення
Вибір локації та технічні вимоги Організація кейтерингу та розміщення гостей Форс-мажори та план «Б» |
Качмар О.В | лютий | |
8 | Робота з командою
Формування команди для івенту Делегування завдань Мотивація та контроль команди |
Качмар О.В | березень | |
9 | Взаємодія з клієнтами та партнерами
Комунікація з замовником Робота зі спонсорами Важливість зворотного зв’язку |
Качмар О.В | березень | |
10 | Інновації та тренди в івент-індустрії
Сучасні технології в організації подій Віртуальні та гібридні івенти Еко-івенти та їх особливості |
Качмар О.В | квітень | |
11 | Організація різних типів заходів
Бізнес-конференції та форуми Фестивалі, концерти, вечірки Весілля, корпоративи, благодійні заходи |
Качмар О.В | травень | |
12 | Аналіз та оцінка успішності івенту
Збір відгуків та їх застосування Помилки організаторів та як їх уникнути |
червень |
План роботи наукового гуртка «Event-lab»
Мета гуртка :вчення основ планування, бюджетування та логістики івент заходів, сформувати навички комунікації з клієнтами, партнерами та підрядниками, розвинути креативне мислення та навички командної роботи, навчитись опрацювати сучасні маркетингові стратегії для просування івентів, а також ознайомитись з ризик-менеджментом та кризовим управлінням в івент-індустрії.
Завдання гуртка:
1 Ознайомлення з поняттям івенту, його видами та особливостями, дослідження історії та сучасних тенденцій розвитку івент-індустрії ,планування і організація заході.
2.Навчитись розробляти концепції івенту та визначати його цільову аудиторіїю.
3.Складання плану заходу, таймінгу та чек-листів.
4.Визначення бюджету та фінансового плану івенту.
5.Маркетинг та просування івентів:
6.Робота з соціальними мережами та рекламними інструментами.
7.Взаємодія з медіа та партнерськими організаціями.
8.Робота з клієнтами та партнерами:
9.Навички ведення переговорів та укладання договорів.
10.Робота зі спонсорами, постачальниками та учасниками івенту.
План роботи на рік 2024-2025 н.р
Заходи | Місце проведення | Відповідальний | Дата проведення | |
1 | Загальні збори членів
гуртка. Обговорення та затвердження календарного плану проведення засідань гуртка.
|
Качмар О.В | вересень | |
2 | Бесіда на тему «Вступ. Поняття івенту, івент-як запланована подія. Ключові компетенції івент-менеджера». | Качмар О.В | жовтень | |
3 | Розробка концепції івенту | Качмар О.В | жовтень | |
4 | Планування заходів
Основні етапи підготовки події Вибір концепції та формату заходу Чек-лист організатора. |
Качмар О.В | листопад | |
5 | Бюджет і фінанси
Як скласти бюджет події Спонсорство та партнерство Монетизація заходів |
Качмар О.В | грудень | |
6 | Маркетинг та промоція івентів
Стратегії просування заходів Використання соцмереж для реклами Робота з інфлюенсерами та ЗМІ |
Качмар О.В | лютий | |
7 | Логістика та технічне забезпечення
Вибір локації та технічні вимоги Організація кейтерингу та розміщення гостей Форс-мажори та план «Б» |
Качмар О.В | лютий | |
8 | Робота з командою
Формування команди для івенту Делегування завдань Мотивація та контроль команди |
Качмар О.В | березень | |
9 | Взаємодія з клієнтами та партнерами
Комунікація з замовником Робота зі спонсорами Важливість зворотного зв’язку |
Качмар О.В | березень | |
10 | Інновації та тренди в івент-індустрії
Сучасні технології в організації подій Віртуальні та гібридні івенти Еко-івенти та їх особливості |
Качмар О.В | квітень | |
11 | Організація різних типів заходів
Бізнес-конференції та форуми Фестивалі, концерти, вечірки Весілля, корпоративи, благодійні заходи |
Качмар О.В | травень | |
12 | Аналіз та оцінка успішності івенту
Збір відгуків та їх застосування Помилки організаторів та як їх уникнути |
червень |