13 березня 2024 р. науково-педагогічний колектив кафедри управління соціокультурною діяльністю, шоу-бізнесу та івентменеджменту як стейкхолдери у сфері креативних індустрій прийняла участь у Воркшопі Коворкінг-простору як середовища для розвитку креативних бізнесів. На заході розглядали концепцію та конкретні проєктні рішення ревіталізації комплексу палацу Потоцьких. Надзвичайно цікавий, інноваційний захід проходив під лейтмотивом,що є слоганом КП ПІК ПАЛАЦ “Простір інноваційних креацій”. Важлива роль у окресленій проєктній діяльності відводилась арт-маркетинг уз акцентуванням на потребі популяризації розвитку бізнесу в музейному, виставковому, мистецькому, реставраційному та інших напрямках креативних індустрій, які прогнозовано будуть розвиватися у коворкінг-просторі палацу Потоцьких.